Aktualności

Dyrektor MOPS w Turku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Turku

 
Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 4/2018
Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej 
w Turku z dnia 13 sierpnia 2018r.
 
 
OGŁOSZENIE
DYREKTOR MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W TURKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ
W TURKU
 
1. Nazwa i adres jednostki: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Turku, ul. Konińska 4.
2. Stanowisko pracy: w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Turku.             
3. Stanowisko urzędnicze: główna księgowa.
4. Wymagania:
Niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nie był/a prawomocnie skazany/a za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
e) spełnia jeden z poniższych warunków:
ukończył/a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w  księgowości,
ukończył/a średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę  w księgowości,
jest wpisany/a do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
f) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
g) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
h) znajomość przepisów dotyczących zakresu zadań na stanowisku, w tym ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych wraz 
z aktami wykonawczymi do tej ustawy, przepisów podatkowych, ubezpieczeń społecznych, przepisów finansowo-księgowych z zakresu ustawy o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, przepisów z zakresu prawa pracy, ochrony danych osobowych, ustawy o pracownikach samorządowych.
 
Dodatkowe:
a) posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia, 
b) umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programach księgowych, sprawozdawczych i bankowych (Windows, Exel, Płatnik, programy finansowo-księgowe, płacowe),
c) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych 
i dyscypliny finansów publicznych, 
d) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, 
e) znajomość przepisów dotyczących zasad wykorzystywania środków unijnych, 
f) komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność, 
g) predyspozycje do pracy na stanowisku głównego księgowego oraz do pracy w zespole, umiejętność organizacji i zarządzania zasobami ludzkimi.
 
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,
c) prowadzenie rozliczeń z ZUS, US, PFRON,
d) przygotowanie i składanie deklaracji, zgłoszeń zgodnie z obowiązujący-mi przepisami, 
e) wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunku bankowego,
f) opracowanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez dyrektora jednostki,
g) opracowanie planów finansowych oraz bieżąca kontrola ich wykonania,  
h) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
i) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej dochodów i wydat-ków,
j) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych oraz tajemnicy służbowej, 
k) nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,
l) sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu i sprawozdawczości funduszu, przekazywanie naliczonych odpisów oraz nadzorowanie prawidłowości potrąceń i kontrolowanie zgodności wydatków z regulaminem i przepisami prawa, 
m) rozliczanie środków finansowych pozyskanych z dofinansowania EFS lub konkursów, 
n) rozliczanie zadłużenia z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
o) kontrola prawidłowości inwentaryzacji przeprowadzonej w ośrodku (rozliczenie inwentaryzacji rocznej), 
p) zapewnienie terminowego ściągania należności, 
q) gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą, 
r) odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki, 
s) nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości, wykonywanych przez poszczególne komórki organizacyjne,
t) współpraca ze Skarbnikiem Gminy Miejskiej, 
u) prowadzenie rejestru dokumentów w obrębie prowadzonych spraw, 
v) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora ośrodka należą do kompetencji głównego księgowego.
 
6. Warunki zatrudnienia i pracy:
a) podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę,
b) wymiar czasu pracy – pełny etat – 40 godz. tygodniowo,
c) zatrudnienie od dnia 1 września 2018r. 
d) praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, stanowisko nieprzystosowane dla osób niesprawnych ruchowo, biuro na 
I piętrze budynku bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.
 
7. Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych): 
Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej  6%.
 
8. Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:
Niezbędne:
a) list motywacyjny, 
b) CV, 
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w sekretariacie  Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turku lub na stronach www.mops.turek.pl lub www.bip.miastoturek.pl),
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
f) kserokopie świadectw pracy potwierdzających wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu na określonych stanowisku, w przypadku trwania zatrudnienia,  
g) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
i) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrkiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
k) oświadczenie o stanie zdrowia, pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
l) osoby posiadające aktualny dokument potwierdzający niepełnosprawność proszone są o złożenie jego kserokopii,
m) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury zatrudnienia.
 
9. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów: 
Do dnia 27 sierpnia 2018r. do godz. 15.15 w pokoju nr 2 – sekretariat Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turku, ul. Konińska 4 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównej księgowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej  w Turku”.
 
Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych terminach:
 
1. Dnia 28 sierpnia 2018r. - sprawdzenie warunków formalnych oraz wstępna ocena merytoryczna złożonych ofert. 
2. Dnia 29 sierpnia 2018r. od godz. 9.30 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Turku w sali konferencyjnej przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy pozytywnie przeszli  I etap naboru.
 
Oferty niekompletne  i niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Terminem złożenia  dokumentów jest termin ich wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej   w Turku. 
Lista kandydatów zakwalifikowanych do II etapu będzie zamieszczona dnia 28 sierpnia 2018 roku na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej  www.bip.miastoturek.pl  i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  w Turku www.mops.turek.pl oraz na tablicy ogłoszeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turku. 
 
 
 
Małgorzata Modrzejewska
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turku

 

Pliki do pobrania

Zobacz także...

Wolontariat w Przedszkolu

Wolontariat w Przedszkolu

W ramach współpracy z Przedszkolem Kubusia Puchatka w Turku tym razem Wolontariuszka Karolina z Centrum Wolontariatu MOPS Turek,...

Wolontariusze na Pikniku w Parku

Wolontariusze na Pikniku w Parku

14 kwietnia w niedzielę w Parku Miejskim w Turku, Wolontariusze z Centrum Wolontariatu MOPS Turek pomagali dzieciom i zachęcali ich do...

Pływali dla Laurki!!

Pływali dla Laurki!!

5 kwietnia b.r od godz. 18.00 do 23.00 odbył się Nocny Maraton Pływania. Osoby chętne, pływali dla Laury w Nocnym Maratonie Pływackim,...

Wolontersi i WoloWariaci razem!!

Wolontersi i WoloWariaci razem!!

Kochani!!! Nasi wspaniali Wolontersi ze Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Cisewiu po raz kolejny zebrali i przekazali Nam..... tym...

Nabór uczestników do Programu Opieka wytchnieniowa dla...

Nabór uczestników do Programu...

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turku ogłasza nabór uczestników w ramach programu resortowego...