Nabór osób chętnych do programu
„ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ”
edycja 2022
Dyrektor
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turku
ogłasza nabór na stanowisko asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej
w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
„Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2022
Stanowisko i miejsce pracy:
asystent osobisty osoby niepełnosprawnej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Turku.
Warunki zatrudnienia:
umowa zlecenie na czas realizacji Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2022.
Wymagania niezbędne:
Usługi asystenta mogą świadczyć:
- osoby posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej , opiekun osoby starszej, opiekun medyczny,
- osoby posiadające co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnej np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.
Wymagania dodatkowe:
W przypadku świadczenia usługi na rzecz dzieci niepełnosprawnych do 16 roku życia wymagane jest także zaświadczenie psychologa o braku przeciwwskazań do wykonywania czynności asystenta.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w:
1. wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce;
2. zakupach z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
3. załatwianiu spraw urzędowych;
4. nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
5. korzystaniu z dóbr kultury
6. wykonywaniu czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności – także w zaprowadzaniu przyprowadzaniu ich do lub z placówki oświatowej.
Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
- CV- Curriculum Vitae
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy, studia podyplomowe, itp.
Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” w terminie do dnia 31.12.2021r. do godziny 15:00 pod adres:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Turku
ul. Konińska 4
62- 700 Turek
tel. 63 280 36 62