Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w TurkuMiejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Turku
ul. Konińska 4, 62-700 Turek
tel.: 63 280-36-62, 63 2891986
e-mail: sekretariat@mops.turek.pl

Nabór na stanowisko asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej

                                                           

 

Nabór osób chętnych do programu

„ASYSTENT OSOBISTY OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ”

edycja 2022

 

Dyrektor

Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Turku

ogłasza nabór na stanowisko asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej

w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej

„Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2022

 

Stanowisko i miejsce pracy:

asystent osobisty osoby niepełnosprawnej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Turku.

Warunki zatrudnienia:

umowa zlecenie na czas realizacji Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2022.

Wymagania niezbędne:

Usługi asystenta mogą świadczyć:

  1. osoby posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej , opiekun osoby starszej, opiekun medyczny,
  2. osoby posiadające co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnej np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.

Wymagania dodatkowe: 

W przypadku świadczenia usługi na rzecz dzieci niepełnosprawnych do 16 roku życia wymagane jest także zaświadczenie psychologa o braku przeciwwskazań do wykonywania czynności asystenta.

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Usługi asystenta w szczególności mogą polegać na pomocy asystenta w:

1.      wyjściu, powrocie lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce;

2.      zakupach z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;

3.      załatwianiu spraw urzędowych;

4.      nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;

5.      korzystaniu z dóbr kultury

6.   wykonywaniu czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności – także                 w zaprowadzaniu przyprowadzaniu ich do lub z placówki oświatowej.

 

Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:

  • CV- Curriculum Vitae
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • kopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  • kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy, studia podyplomowe, itp.

 

Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” w terminie do dnia 31.12.2021r. do godziny 15:00 pod adres:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Turku
ul. Konińska 4
62- 700 Turek
tel. 63 280 36 62

 

 


Powyższa informacja pochodzi ze strony www.mops.turek.pl
© Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Turku